Billy Idol kasutab oma image täielikult ära ja meenutab just sellist Mad-Max/Escape From New York stiilis tuleviku gängiliiget, mis sobib ta new-wave mõjutustega. Rebel Yell ise on loomulikult ood korralikule ja heale seksile, kus Idol oma ego stroke'ib sama suure mõnuga kui naine tema idoolikest. Kõlab eeskujuks paljule 80ndate lõpu pophevile.
Sunday, May 27, 2012
Kui kirg sees, siis voodini küll ei jõua
Billy Idol oli karjääri alguses küll Inglise punkskenes sees, aga sealgi oli see punk väga popimõjustusega ja kui ta alustas soolokarjääri, siis ta läks täielikult sellise tantsulise punkpop'i teele, mis tõi talle ikka julmalt kuulsust. Järgnev laul on üks ta tuntumaid ja suurimaid lugusid ja ausalt öeldes, ikka peaksid kõik seda lugu teadma.
Billy Idol kasutab oma image täielikult ära ja meenutab just sellist Mad-Max/Escape From New York stiilis tuleviku gängiliiget, mis sobib ta new-wave mõjutustega. Rebel Yell ise on loomulikult ood korralikule ja heale seksile, kus Idol oma ego stroke'ib sama suure mõnuga kui naine tema idoolikest. Kõlab eeskujuks paljule 80ndate lõpu pophevile.
Billy Idol kasutab oma image täielikult ära ja meenutab just sellist Mad-Max/Escape From New York stiilis tuleviku gängiliiget, mis sobib ta new-wave mõjutustega. Rebel Yell ise on loomulikult ood korralikule ja heale seksile, kus Idol oma ego stroke'ib sama suure mõnuga kui naine tema idoolikest. Kõlab eeskujuks paljule 80ndate lõpu pophevile.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment