Tuesday, September 11, 2012

On seinjad piimjad, kohvikus kus lõppeb vaev.

Kunagi...nimetame seda aega keskkoolis, sai Vennaskonda vist küll oma korra kuus vaadanud. See bänd peaks mul olema sama nähtud kui Metsatöll. Aga viimasel ajal on nende kontsad vähemalt Tartus harvemaks jäänud ja seega on üllatav fakt; ma ootan jälle nende live'i, mis on alles kuu aja pärast.


Jajajaa, see lugu on muutunud mittetavarahva seas vist kõige ülemängitumaks Vennaskonna looks , isegi rohkem kui Pille-Riin. Ma olen seda lugu tsiteerituna igast kuradi august kuulnud. Yeahyeah, see on hea lugu , see on kindel, aga ma ei suuda selle loo kohta kirjutada midagi, ilma et pähe ei tuleks igasugu random hüvastijätuhüüded. Ebasünnis kritiseering, aga ma loodan küll, et selles kohvikus kõik inimesed ei oleks. Tead, milline õllejärjekord siis tekiks.

No comments:

Post a Comment