Saturday, May 3, 2014

Mõtisklused, mis tekkisid Vennaskonna diskograafiat kuulates.

Juhuks jah, kui keegi ei tea, siis ma olen vaikselt oma muusikakogu taastamas ja see tähendab tihti lihtsalt bändide diskograafiate läbikuulamist ( selletõttu kannatab ka uue muusika kuulamine). Aga nüüd see nädal jõudsin Vennaskonnani ja mõtted mis pähe tekkisid.


  • See hetk, kus Vennaskonna albumid muutuvad "wow, selline kvaliteet" tundest "noh, paar head lugu on ja siis ülejäänud on kuradi igav".....on peale Mina Ja George albumit
  • Vennaskonna inglisekeelsed lood on kohutavad, vahet pole, mis lugu. Kas nad teevad midagi originaalselt või üritavad oma hitti inglisekeeles laulda, siis Trubetsky hääl kuidas muudab selle kohe halvaks. Mõni mees ei sobi inglise keeles laulma.
  • Esimeste albumite peal on salvestamiskvaliteet ikka laest lakke. Päris tihti on mõnu lugu albumil lindistatud vist "riputasime ühe mikrofoni stuudios üles ja lasime bändil mängida"
  • Kosmosesügis on nende kõige parem lugu minuarust, aga see on siiski suhteliselt emo lugu.
  • Kas Eestis on pungibändi, mis on noorem kui 20 aastat ja on tegutsenud korralikult nii rohkem kui 5 aastat. Kõik meie tuntumad pungibändid oleks nagu pärit Nõukaajast. Kui Vanemõde laulab, et "mu aadress on nsvl", siis ma olin kahe aastane, kui NSVL lagunes. Hästi suur ports fänne isegi ei saa öelda, et nad tehniliselt seal elanud oleks. Kas punk on Eestis muutunud väga kindlale seltskonnale suunatud muusikaks ja ükski uus pungibänd ei üritagi tuntust saada.
  • Kas keegi on Eestis üritanud Vennaskonda imiteerida. Ma tean, et JMKE ja Psühhoterrori kloone võib kuulda, minnes ükskõik millisele noortele pungikontsertidele, aga miks mitte Vennaskonda. Kas punkarid ei tohi enam emotsioone näidata, või ei tunne noored pungipoisid enam ühtegi muusikakooli õpilast, kes ka tahaks natuke mitteklassikat mängida.
Kui kellegile on tl;dr siis siia ka üks Vennaskonna lugu.

Ma olin just nii vana, kui ma esimest korda Vennaskonda kuulama hakkasin ja siis oli see mu lemmiklugu...
Kurat, see oli juba 10 aastat tagasi, kuhu aeg küll läheb.

No comments:

Post a Comment