Sunday, June 29, 2014

Kiskusid naha mu seljalt

Ma pean ütlema, et ma pole just väga suur garage rocki fänn. Mingi White Stripes ja Black Keys on minu jaoks okay at best. Siis oli loomulik, kui Royal Blood hüppas kusagilt välja ja tõusis edetabelis oma esisingliga,et ma kuulasinseda nagu, et "see pole ju üldse hea". Ajad aga muutuvad,raadiod lasid seda palju ja lõppuks hakkas see mullegi meeldima.


Out Of The Black tabab kõiki neid noote, mida selline žanr peaks täitma: hästi hästi udused kitarrid, laulja , kes üritab kõlada coolim kui kogu ruum ta ümber ja samas sellise kõrge häälega ka, vaata Robert Plant.
Aga laul on ju hästi kuri, räägib vist jälle sellisest kurjast naisest, kes on lauljale paha teinud ja nüüd ta võtab oma riimid ja tulistab need tagasi. Interesting stuff...

No comments:

Post a Comment