Wednesday, July 2, 2014

Kui ma peaks olema üksildane, siis ma olen seda üksi.

Jõudsime tagasi selle koha juurde, kus ma tunnistan, et "bändid, kes ripivad maha NIN , tihti meeldivad mulle rohkem kui NIN". Stabbing Westward oli oma teise albumiga saavutanud edu, aga jah neid peeti...NIN ripoffideks. Aga neid see ei heidutanud ja oma järgmise albumiga jätkakti samal kursil. Darkest Days ei olnud nii edukas kui eelnev, aga siin on albumi suurim hitt.



Ahh video on ikka veider, nagu enamustele industriaalbändidele ikka. 90ndal oli just selline värvilahendus ja look nii moes.Loost aga, Save Yourself lugu isegi saab seose looga. Laulja nagu te näete on suhteliselt veider ja fuckedindahead ja näeb kedagi , kellega ühtekad olla. Aga vähemalt mõistus on omamoodi peas, see et pead enda baggage kõrvale veel neiu oma ka võtma. Või on lihtsalt tegelt etteteadlik eemaletõuge, et siit ei leia endale pääseteed, vaid rohkem probleeme, millega oma pead vaevata.
Igatahes just eile raadiost kuulasin üle tüki aja ja nüüd on korralikult kummitanud see lugu.

No comments:

Post a Comment