Friday, July 25, 2014

Liiga igav, et hakata lüürikat ümber tõlkima.

Jah, on reede õhtu ja ma sain teada, et JMKE on akustilises vormis üsna jama + Naiivi suvised muusikaviktoriinid on isegi täiesti okeid (ei ole mingit veidrat indiejampsi 60% juhtudest). Aga sellega sujuvalt hüppame üle KoRn'i juurde, kelle viimane album oli...päris igav, igavamgi kui nende 2007. aasta nimetu album. Ma arvan, et ma vist kuulasin selle kaks korda läbi ja ei leidnudki mitte ühtki huvitavat lugu ning sinna see jäigi. Aga nüüd lasevad nad sellest albumist special editioni välja, koos uue singliga.



Uu, ühesõnaline KoRn'i lugu ja räägib ka hateritest, toob tagasi meenutused nende klassikalisest debüütalbumist. Hater aga....pole midagi selle lähedalegi. Head on tagasi, aga sa aru ei saaks sellest, sest kitarrid on nii udused ja munadeta, et vajuvad lihtsalt müra sisse. KoRn'i elektrooniline osa pole mu lemmik kunagi olnud (paar dubstep lugu neil on okeid , aga Twisted Transistor pole tegelt midagi erilist), aga siin........ma ei oska kohe öeldagi, mida see meenutab.  Nu-metal keskealistele meestele....mingi uuema perioodi Rob Zombie äravisatud varajane demo? Igatahes, see on üks juhus, kus hateritel on täielik õigus.

No comments:

Post a Comment