Monday, July 14, 2014

Tihti on see rumal uhkus, mis kinnitab meile õigsust

All That Remains'i viimane jättis mind suhteliselt külmaks. Enamus, kes selle bändi tegemistega kursis on, ütleksid, et see on fakti tõttu, et nad täesti maha end müüsid, aga ma ei läheks selle peale. Ma võiks öelda, et mulle on see bänd rohkem meeldima hakanud, kui nad igava 'core kraami hülgasid ja hakkasid tavaliselt hardrock/heavy metalit kuulama. Ei , rohkem on vist lihtsalt lugude kvaliteedis. Aga siin on ka üks lugu, mis mulle istub.


What I Was Nothing on ikka ehtne power ballaad, mitte breakup , vaid hoopis armastust kinnitav lugu. Juba fakt, et ATR sellist kraami julgeb välja lasta, annab karmimatele fännidele põhjuse neid vihata. Aga jaaa, kui ma suitsu teeks, siis ma tõstaks välguka küll selle laulu peale üles. Selle asemel ma hoopis kallistan neiut ja suudlen teda pea peale (ilmselt ta ju lühem kui mina )

No comments:

Post a Comment