Wednesday, July 23, 2014

Saadame mehed eesliiniele ja loodame , et põrgutulega pihta ei saa.

Rolling Stones....(kõik on yaay)....90ndate Rolling Stones (kõik on nagu meh või booo). Ärge minu käest seda asja küsima hakake, minu jaoks pole nad kunagi midagi erilist olnud, olen ainult pindmisi kompinud nende lugusid. Aga võtame siis midagi 90ndate algusest, mis on üks stuudiosalvestustest nende 91 aasta live plaadi pealt.



Ma sattusin Highwire peale, kuna see oli rockiedetabelites nr. 1 1991 aastal...jah,just sellel ajal kui grunge hakkas läbi lööma. Samal ajal toimus ka Lahesõda ja seega pani Rolling Stones ühe poliitilise antiwar loo välja. Tead, pole täitsa vigagi. Pole küll kindel Mick Jaggeri hüüatuses, kus ta käseb meil püsti seista, Mick Jagger paneb meid puusi hõõritama ja ajab naisi märjaks, mitte ei ürita olla masside ärgitaja.
Ah mis ma ramblin siin Rolling Stones'i kohta , sellel lool pole midagi viga suurt ja kõigile, kellele peaks meeldima Rolling Stones, peaks see ka peale minema.....mina aga ütlen, et lihtsalt pole väga meeldejääv.

No comments:

Post a Comment