Sunday, August 31, 2014

Tahaks tagasi kuuma ja võimalust ujumas käia.

Lõpetame siis suve....väikse päkapikudiskoga.
Tead, kuna kunagi muutub kõik muusika retroks ja seega on paljudki vanad eestlased jõudnud nostalgitseda selle žanri üle, mida just taasiseseisvunud Eesti tootis ikka kohutavalt palju.



Teeme siis kohe checklisti Up'n'Down - Sügis kohta, et meenutada päkapikudisko koostisosi


  • Vaibakloppimine...check. Minuarust see tuim, suhtleselt odav biit on sama kõigil lugudel ja see vajas lihtsalt nii 10 kroonist kasutamisõigust
  • 7 Vapra video..check....kuidas suutis üks saade olla meie MTV ja domineerida tervet muusikamaastikku ...no nii terve dekaadi. Mihkel Raud oli ikka geenius.
  • Halb koreograafia..check..yep, MTV on nähtud ja üritatakse matkida seal, aga kui koreograafiks raha pole ja tegelt endal ka graatsiat pole, siis võib kohapeal tammuda ja kätega tsipa vehkida. Samas see siin pole kaugeltki kõige hullem versioon, mis ma näinud olen
  • Inimesed, keda me teame parematest asjadest hilisemas ajal....check. Oi tere Hanna-Liisa Võsa. Sa ei meeldi üldse mulle, aga no vähemalt sul tekkis kunagi mingi isiksus ka lauldes
Nii, ma usun, et ma suudaks rohkem ka leida, aga siis ma peaks veel rohkem seda kuulama...ja ma ei taha

No comments:

Post a Comment