Thursday, April 23, 2015

Armusin kõigisse maailma pahedesse....

Viimastel päevadel olen tööl tihti kuulanud viimast Papa Roachi albumit ja pean ütlema, et see on selline aeglane kasvaja, et iga kuulamisega olen pannud tähele üha rohkem huvitavaid lugusid ja muidu ka kvaliteetset taset, mida bänd suudab iga albumiga hoida. Aga nüüd on aeg teine singel välja anda neil ja oikuitore, nad on mu ühe lemmikfrontwomani , Int This Momenti Maria Brink'i ka toonud seltsi.




Gravity on omamoodi üllatav sel albumil, olles nagu tagasivaade vanakooli Papa Roachile, sisaldades laulja räppivaid värssse. Omamoodi on see aga lugu vanemalt, targemalt ja kainemalt isikult, kes on pidutsenud kauem kui see tore oleks olnud ja nüüd peab elama oma vanade vigade ja kahetsustega. Sobriety sucks, nagu Ozzy ütleks peale. Maria Brink backup on kaunis, samas kummituslik ja ühesõnaga palju meeldejäävam lugu kui FEAR.


Aga maigaad, palju ma olen näinud lambipirne mikrofonidena videotes...

No comments:

Post a Comment