Saturday, June 23, 2012

Minu elu, minu kodu, mina ise....vihkan neid.

Mitte et keegi jaanilaupäeva õhtul isegi arvutis on, aga ma olen vist liiga laisk, et kuhugi minna. Istun parem kodus ja mängin Modern Warfare'i :D. Anyways, eile sai nu-metal raadiot natuke tööl kuudud ja Static-X lasti seal palju, seega peaks mõne nende vana hiti panema siia.


This Is Not on teine singel teiselt plaadilt ja siin jätkatakse seda sama chugga-chugga rütmidega, mis esimesel albumil ka paar hitti tekitasid. Tekib see probleem et Static-X kaks esimest albumi on tihti lugude poolt täiesti samasuguse instumentaaltaustaga, seepärast ehk mindigi järgmisest albumist natuke meloodilisema poole peale. Asjale ei aita kaasa ka lüürika, sest Static-X lüürika meenutab kogumikku lihtsaid arvuti poolt genereeritud phraase, mis kõlaksid vihaselt.

No comments:

Post a Comment