Sunday, March 3, 2013

Star FM, palun mängige natuke rohkem lugusid.


Ma kuulan tihti Star FM või Raadio 3 nüüd kui mu FM saatja katki läks ja oma muusikat kuulata ei saa. Ja tähele panen, et isegi bändidel, millel on palju palju hitte, mängitakse ikka nagu tihedalt samu samu vanu lugusid. Kamoon rahvas, retroraam küll, aga ma kuulsin enda arust järgmist lugu ühel päeval kolm korda (arvestades fakti, et ma kuulan aint autoga sõites ja väga palju seda päeval ei tee).


Mitte et Losing My Religion oleks halb lugu, lihtsalt et R.E.M.il on mitmeid häid lugusid (isegi mina, kes end eriti fänniks ei pea, võin öelda),siis mängige palun teisi lugusid ka. Ma ei suuda enam seda lugu üldse kuulata pikemat aega, nii suur overplay on sellel lool. Kas retrojaama mõte ei võiks olla, et vahel avastad ka unustatud hitte, mida ammu kuulnud pole /ei teadnudki, mitte et pead pidevalt pidevalt seda kuulama. 

No comments:

Post a Comment