Friday, March 29, 2013

Vaatad mind vähkremas , ise samal ajal huuli lakkudes.

Mul on praegu suhteliselt raske leida inspiratsiooni nende arvustuste kirjutamiseks, seega sorri kui viimasel ajal natuke kehva kvaliteediga lood on; tegelikkuses pole ma ise ka palju uut kraami kuulanud, jäänud rohkem vanade teatud asjade juurde.

Stereoside onm nagu ma ütlesin muusikaviktoriinil paljude bändide kohta "bänd, mis kõlab nagu aga ei ole Nickelback". Mina olen seda alati toetanud. Nii nad on suht undertheradar olnud, aga andnud välja 3 albumilt, millest me praegu vaatame 2007 aasta So Long albumi nimilugu.


So Long annab tegelt juba oma album coveriga päris korraliku Saving Abel vibe ja ega muusika ka kaugele ei jää. Vähemalt ei mõelda siin neiut, keda pikalt saadetakse. Vaid nooo, paljudel on ju selliseid sõpru, kes saavutamiseks võivad kõigile nuga selga lüüa. Ja noh , ma ütlen seega "nõrgad esialgsed", võiks ju teada, et kõigel on hind ja enda mure, et hinna nii madalaks lased. Kadeduseuss on pikk ja puuriv.

No comments:

Post a Comment