Saturday, March 30, 2013

Viimane ring baaris ja oh seda imet; sa jood üksi.

Stereoside kuulamine on mind samamoodi palju Saving Abel'it kuulama. Pean tunnistama, et peale suurepärast debüütalbumit on nende kraam jäänud minu (ja enamuse publiku) jaoks natuke tundmatumaks, aga praegu käib mul Miss America album järjest ja kurat, korralikku kraami siin leidub küll. Selline southern-rock mõjutustega post-grunge vajab just sellist õiget meeleolu.


Mississippi Moonshine tabab minu jaoks ühte närvikohta; mulle ei meeldi neidudele jooke väga välja teha. Ja noh, kui mingi võõras neiu flirdib eeldusega , et natuke jooke selle eest teenida, siis veelgi rohkem. Kelleks ta end peab? Siingi loos tuleb ju selline elus feilinud neiu, kes samas end hot shit'iks peab. Ahhh, ma ei hakka pikemalt endale neidude seas auku kaevama. Lihtsalt korralik twangiga lugu.

No comments:

Post a Comment