Saturday, May 11, 2013

Ei taha olla salakaval ja sind rüüstada

Mida ma viimasel ajal olen mõelnud dubstepi ja selle edukuse peale. Niipalju neid tuntumaid asju, mis ma olen kuulnud, kõlavad tihti nagu mingi raskerokk, millelt on kitarrid ära võetud ja see wubwub asemele pandud. Tegelebki mõte, kuidas sa saaksid Skrillex'i järgi tantsida, mul tekib mõte just , et see oleks midagi, mille saatel moshpittida. Ja siit tuleb ka küsimus: miks ma kuulen miskit, mis üritab kõlada nagu rokkmuusika ja mitte ei kuula lihtsalt rokkmuusikat.


KoRn'i viimane album oli dubstepi artistiega koostehtud ja tihti tegib just selline tunne, et lihtsalt on selline kespärane KoRni album ,kus wubwub kidrakäikude asemel . Eiei, see pole halb lugu, on üks albumi vähestest headest lugudest, aga see võiks olla nii palju parem ilma selle dubstepi osata.

No comments:

Post a Comment