Monday, June 24, 2013

Kuule, ma ei taha uhkustada, aga sain mida tahtsin, raisk.

Nii armas vaadata, et järgnevast loost on plaadifirma ametlik video ikka nii kohutava kvaliteediga, et oleks nagu aasta 2003. Aga jah, leidsime hea versiooni Paramore läbimurdesinglist, mis neid kohe iga teismelise neiu top 5 lennutas. Mul läks natuke kauem sellega, avastasin nende poppungi küll samal albumil, aga hiljemate singlitega.


Ükskõik kui hea Misery Business on ( ja Misery Business on tõepoolest hästi hea lugu), olen ma väga õnnelik, et ma olen juba piisavas vanuses , et sellist draamat enam nii hulgi ei näe ja ei pea ka kuulama õelaid teismelisi tüdrukuid ja nii. Muidu jah, kuna Avril oli selleks ajaks vanemaks saanud, täitsid Hayley ja ta bänd selle augu kohe kenasti ära ja kuigi viimane album oli meh ja Hayley kohta on halbu asju kuuldud, siis lihstalt meenutame albumit, mis kõlab ikka sama värkselt, kuigi enamus meist on juba ammu target audience'st väljas.

No comments:

Post a Comment