Saturday, June 22, 2013

Ma olin päris jobu, kui ma 17 olin.

Austraalia premier post-grunge bänd on tagasi. Eih ma ei mõtle Silverchair'i, vaid hoopis Sick Puppies't, kelle neljas album näeb ilmavalgust juulis. Järgnevalt toome siia esimese singli, mis rokiedetabelites jõudsalt ettepoole rühib.


Ohohohooo, Sick Puppies on natuke softimaks läinud. Kui eelmise albumi esisinglist kõlas agressiivsust ja soovi ennast tõestada, siis kas vanusega on tekkinud soov tunnistada, et elu on nooruse uljustükkidegsa tsipa käest läinud. Kõik see on aga vaadatud läbi optimismi klaasi, et kuigi minevikud vead jäävad meelde, siis tähtsam on ikka edasi minna. Ühesõnaga, erinevalt nende suurimast hitist , Maybe'st, õhkub loost natuke rohkem personaalselt usutavust, mitte soovi hitt kirjutada.

Hea teada, et bassist on ikka sama hawt.


No comments:

Post a Comment