Saturday, September 27, 2014

All abou that bass,that bass, that bass.....

Tõsiste teemade kõrval peab vahepeal ka natuke pidutsema.
Igatahes teate, et moes on tänapäeval suured tagumikud...eriti valgetel naistel. Twerkimismaania on jõudnud niikaugele. Aga ei, ärge mõelge Miley peale. Toome sisse just ühe vana tulija ja ühe uue staari, kes koos duetti teevad.



Jep, Jennifer Lopez ( keda ma nagu mäletaks, et oleks kunagi olnud ka natuke iseloomuga), jätab kõrvale kõik üritused ,et me mäletame temast midagu muud kui ta tagumikku.
Parim quote wikipediast "However, after playing the demo for her kids, they enjoyed the track and later Lopez was convinced to record the track"......da fuq
Appi on ta toonud ta Iggy Azalea, kes tõestab meile, et mustade naiste stereotüüpsed omadused lähevad hiphopis üha rohkem peale ka naistele.
Teate, ma olen seda laulu kolm korda järjest kuulanud, aga ma ei mäleta absoluutselt mitte midagi, kui et mingi pitchitud hääl hüüdmas "BIGBIGBOOTYBIGBIGBOOTY", aga ....ma pean koguaeg kirjutamine peatama, et tsipa videot vaadata.
Nii et ...I want definetaly want to live on this Earth, aga kas ma pean selliste asjade nägemiseks kluppi minema...bleeeh.

No comments:

Post a Comment