Saturday, September 6, 2014

Sa olid mulle tol ööl kõik, mida ma elust unistasin.

Kunagi tegin ma Ajuga väljakutse, et ma hakkame vaatama top 250 filme ja isegi võrdlema, kui palju me näinud oleme. See oli mitmeid mitmeid aastaid tagasi ja ilmselt ma kaotasin selle võrdluse ammu , aga ma siiski üritan filme läbi vaadata. Nüüd jõudsin ka Before Sunrise/Sunset filmideni ja romantik minus (harharhar , naeravad paljud) ütles, et need olid täitsa korralikud filmid.




See tuleb teise filmi lõpupoole ja räägib palju esimesest filmist ja selle mõjust peategelastele. Aga noh mis ma filme ikka spoilin, räägime laulust. Selline valss, mis jah filmile sobivalt sobiks kusagile Pariisi kohvikusse, Julie Deply'l ei ole just väga hea häälega, aga ta müüb kahetsuse selles loos. Ma ei suudaks mõelda, kuidas mingi Mariah Carey näiteks seda lugu laulaks.

No comments:

Post a Comment