Monday, July 2, 2012

Olen su parim sõber ja võitluskaaslane samuti.

Wiz Khafila peaks olema sellout, aga kuna ma ta vanemat kraami kuulanud pole, siis ma selle üle kommenteerida ei saa. Mida ma aga tean, et tal selline lugu nagu Roll Up. Nii mõelge natuke tema peale ja arvake, millest see rääkida võiks. Kas te pakkusite, et see räägib joint'i tegemist. Tublid olete, aga pole päris nii. See teine singel temalt on hoopis romantiline lugu.


Miks ta näeb välja nagu Politseiakaademia selle erinevaid hääli imiteerima tüübi post-apocalyptiline noorem vend. Ta ei räägi küll seksimisest, aga see on kõigile neile, kes teavad, et kuigi nad on kolmas pool suhtes, siis pfff see õige mees ei tea sittagi naisest. See autotune'tud refrään isegi on suhteliselt low-key, võiks nagu mõelda, et seda lauldes tuleb selline muie suule, mis tekib oma seda kõigeõigemat vaadates. Igatahes minu jaoks tema parim lugu.

No comments:

Post a Comment