Sunday, July 29, 2012

Värvilised plahvatused

Ma teadsin juba ette, et Mass Effect 3 lõppeb sellisel moel ,et fännid halavad üsna palju. Lõpuks ma mängisin selle läbi....ja see oli suht halb lõpp. Ma ei taha mõeldagi, kuidas see oli enne Extended Cut'i, aga sellegipoolest oli lõpupoole ikka üks vägagi hea muusikapala, mille peab sinna postitama.


Yep, see tõepoolest oleks nagu lõpp mingile eepilisele lahingule, silme ette tuleb mõte, kuidas üksik ellujääja mingis last stand lahingus on suremas, aga vähemalt ta nägi lahingu lõpu ja võidu ära. Ignome seda lõpupoolset "we rise again" asja, see rikub ainult lugu. Teate, tekitab ka tühja tunde, nagu ma ei teaks, mida nüüd äkki edasi teha ....eks see mängutriloogia oli nagu mõni pikk seriaal, mille lõppu sa ootad ja samas ka kardad, sest....ahh mis ma ikka ramblin.

No comments:

Post a Comment