Saturday, November 17, 2012

Ärge unustage mind ega nutke, kui ma eemal olen.

Ma mäletan, et kunagi ma kirjutasin (okei ma vaatasin igaksjuhuks järgi), et Avenged Sevenfold on suured GNR worshipperid. Ja seda näitasid nad juba sellel ajal, kui nende põhitoiduks oli metalcore. Waking The Fallen oli nende viimane "underground" album ,aga juba see sisaldas näiteks sellist lugu.


I Wont See You Tonight (Part 1), võib võtta kui mõnda GNR eepilisi lugu (juba selle faktiga, et algab kenasti kurva käiguga) segatuna modersema rokiga. Lugu räägib ju inimese enesetapust ja faktist, et ta ei jõua enam vastu pidada. Aga nagu sellistele eepilistele rokkballaadidele kohale, algab vaikselt ja tasa-tasa suudab järjest powerit juurde anda kuni M. Shadowsi karjed meenutavad Slashi kidrasoolosid vihmasajus. 9 minutit pikk ja hetkeksi ei tundu, nagu veniks.

No comments:

Post a Comment