Thursday, November 8, 2012

Rong viib kesklinna, klubi asub kuul.

Nüüd midagi, mis mulle sümboliseerib lapsepõlve. Roxette on väiksena mu lemmikbänd, ma mõtlen nagu 3-4 aastasena, kui nad hiiglaslikud olid. Sai väiksena MTV'd nähtud ja nende laule kaasa laulud ja tennisereketiga kitarri mängitud...yeesh rokkmuusika on mul ikka hinges koguaeg. Järgneb minu jaoks nende suurim ülitis, teise albumi nimilugu.


See on lihtsalt päikesepaistelise suveilma meeleolu tekitab (ei vaata aknastvälja,ei vaata). Need juba kuulsad vilistamised, hüplev kitarririff, mis suudab ühtaegu olla nii kitarri mängima panev kui ta tantsima viim. Mõlemad liikmed on neil hea lauluhäälega, et vahepeal tüübil tihedamini leadi laulda ei lastud. Kurat, kui te niikaugele lugenud olete, ei pannud te lugu käima, muidu tantsiksite juba.


No comments:

Post a Comment