Monday, December 24, 2012

Kas ood Shawn Kemp'ile ja Gary Paytonile?

Sibyl Vane on üks uuesti Eesti darling alternatiivroki bände. Alguse saanud Pärnus, nägin mina neid esimest korda eelmisel aastal Põletajate MC aastalõpu kontserdil ja jätsid hea mulje. Peaaegu nagu Depoo teine tulemine, lihtsalt natukese vähema poweriga. Aga neil on debüütalbum ka välja (mida ma ka kenasti oman) ja siit üks singel (vist, ma ei tea, ma ei kuula raadiot)


Oi Supersonic on tantsuline. Ma ei usu, et bändile meeldiks ,kui ees mingit tõsisemat karglemist teeks, siin peab ikka neiu võtma käevängu ja peab natuke sambat tantsida saama (or some other dance). Minu jaoks oli see suhteliselt armas ka, et laulja tundub nii tilluke seal laval oma pilli taga ja hääl meenutab seda, aga samas ei on see siiski front and center, mitte ei kao pillidesse ära. Peaks seega mõnikord jälle live's kaema , kui siiakanti satuvad sobival ajal.

No comments:

Post a Comment