Wednesday, February 20, 2013

Kas sa tead, et ma teesklen, kui su kõrval laman.

Seether oli suht edukas kohe oma esimeste singlitega 2002. aastal. Järgneb teine singel sellelt albumilt (ma ei suuda lihtsalt öelda rohkem bändi kohta, mida ma juba mitmeid kordi siin blogis maininud olen).


Nagu ikka, on suhe jõudnud Driven Under'is nii kaugele, et kommunikatsioon on täiesti nullis, räägitakse asju, mis on lihtsalt smalltalk või lihtsalt teesklus, et ongi mingi keemia.Neiu ütlus refräänis võiks olla fakt, et tal on eelnevalt sarnased probleemid olnud ehk siis kordab täpselt samu vigu või siis lihtsalt ,et "sa niikuinii ei kuula mind, ükskõik mis asja ma suust välja ajan". Shaun Morgan järjekordselt välja, nagu ta teab sinu kohta räpaseid asju ja lausa ootab nende väljaütlemist.

No comments:

Post a Comment