Friday, February 1, 2013

Selle asemel, et huuli suudelda, tahaks nad kinni klammerdada.

Blaaaah, mul on siin üks Theory Of A Deadman'i lugu ja ma pean jälle mingit sissejuhatust kirjutama. Okei, järgmine lugu tuleb nende teise albumi, Gasoline pealt, mis jätkas nende populaarsuse suurendamist mitme väikse raadiohitiga ja .....noh nagu iga albumi peal, kõlavad nad nagu Nickelback.


Uuu, paar sekundit kantrilist algust, väga southern kambalt kanaadalastelt. Okei, see lugu võtab üles teema "minevik & olevik suhtes", ehk siis tüüp kirub oma eksi taga. Kuna ma seda soundi naudin, siis ma ühesõnaga naudin ka seda lugu, seega kõik see iroonitsev asi, mis ma siin ütlen, võtke seda kui lihtsalt fakti, et neist pole peale mitut lugu enam midagi väga kirjutada jäänud.  Pidev laulunime korrutamine refräänis annab alust väitele, et see oli selline suhe, millega nende sõbrad kunagi väga nõus polnud.

No comments:

Post a Comment