Thursday, February 21, 2013

Sõidan nii kaugele ära, et kunagi enam su mõttesse ei tuleks.

Järgmise loo ma avastasin alles eile ja juba ma olen sellesse armunud. Blue October on Teksasest päris rokkbänd, kelle laulja on terve oma elu võidelnud erinevate psühholoogiliste probleemidega. Mees otsustas natuke mõelda tagasi oma halvemate hetkede peale ja sellest sündis järgmine lugu.


Hate Me võib küll olla natuke otsekohene ja lihtne sõnumi poolest, aga sõnum on tugev. Ega mentaalsed haigused on ka haigused ja eriti valusad lähedastele. Laulja on vist natuke õppinud ka lõpuks, sest see pole mõte, et "olen muutunud,võta mind tagasi" vaid rohkem "olen muutunud aga kõige eest mis ma korda saatnud olen, peaksid ikka vihkama mind". Võib-olla ongi parem, kui inimene lahkub ja kaugele, et  siis ei sega vanad mälestused enam kedagi meie ümber.

No comments:

Post a Comment