Saturday, August 10, 2013

Huvitav, millistel mu sõbrannadel on paksu strippari tagumikud

Ahh, see raske aeg, kui teismelisest vaja täiskasvanuks saada. Eile öösel vaatasin St. Elmo's Fire'it ja see oli väga hea sellekohane film. Veelgi raskem on siis, kui sa oled lapsstaar olnud ja kõik su tegemised on meedia käekäigu all olnud. Jõuamegi Miley Cryus viimase singli juurde.



Ma pean tunnistama, et iga kord kui We Can't Stop raadiost tuleb, keeran ma volüümi juurde. Ma ei tea, kas sihilikult või mitte, aga see lugu on üks kõige depressiivsemaid peolugusid, mis ma kuulnud olen. Nii video kui lugu ise annavad edasi pidu, mis on ammu üle käte läinud ja vaikselt maha vaibub või paremgi veel, pidu inimestega, kes joovad mitte rõõmust vaid masendusest. Kas Miley enda seisukord praegu või lihtsalt arvamus, mida igasuguste mõnuall olevate inimeste peomuusika peaks kõlama?

No comments:

Post a Comment