Tuesday, August 6, 2013

Näita mulle tee koju või lase mul minna.

Emerald on Eesti melodeath/metalcore bänd, mida ma olen viimasel kahel aastal ka Rock Rambil näinud ja ka muudes kohtades. See aasta tuli ka uus album välja, millelt nüüd ühe singli lasen.

Emerald - Gatekeeper

Kui ma neid eelmine aasta live's nägin, tundusid nad täiesti üheülbaliste ja suht igavatena, aga see aasta olid nad hoopis teisest mastist. Ehk oli see, et aastatega tuleb kogemus juurde või siis ka lihtsalt, et uue albumiga on toodud sisse päris korralik ports meloodiat ja ka pehmemaid vokaal. Bändi kõige nõrgem külg on tegelt ikka nende karjuv vokaal, aga siingi on edusammud, positiivne on tema puhul see, et isegi on võimalik suht okeilt ta sõnadest ka aru saada. Kurat, ennem kuulatud Defrage'ga suht sarnane kraam tegelt.
Igatahes, Kharon ja see lugu on päris hea samm edasi bändilt.

No comments:

Post a Comment