Monday, August 5, 2013

Väljaspool raami on see, mida me välja jätame.

Stoner rock pole päris mu teema. Ma tean, et see peaks mulle meeldima, aga peaaegu kõik, ka suured bändid kaovad ära massi paksu bassi ja udustesse riffidesse. Võib-olla on fakt selles, et mulle ei meeldi ei kanep ega selle mõju all olek. Igatahes , siin üks suuremaid bände selles valdkonnas, Queens Of The Stone Age.



Go With The Flow oli Rock Band'i soundtrackil, seega ma tean seda lugu väga hästi, kuna olen laulnud seda mitmeid mitmeid kordi. Loomulikult on ka kahemõtteline video ka hästi tuntud just oma värviskeemi poolest. Borderlandsi mõni missioon võiks varsti tulla selle teema kohta. Mis eristab seda tavaliselt stoneri loost on ka ehk see, et laulja pole mixi ära kaotatud, kuigi üsna õrnalt, on võimalik aru saada millest ta laulab. Ei pahanda ka fakt, et laulja hääles on selline varjatud nõrkus, mis annab loole ja videole traagilise alatooni; äkki tahab laulja tunda viimast korda veel seda naudingut, mis saab naisega ja otsustab head-on laksu teha.

No comments:

Post a Comment