Monday, February 27, 2012

Ära ole mu kõrval, sa oled ikka ju mu ees.

Liigume tagasi Kanada tühermaadele, seekord mitte Bryan Adamsi või Nickelbacki radadele, vaid millegi...ma ütleks karmima, aga see ei ole mingi kuradi Cyptopsy. Tegemist on siiski samuti alternatiivmetali suurkujude Three Days Grace'iga. Ma panen seda bändi nii tihti kokku Breakin Benjamin'iga, kas sellepärast, et ma hakkasin neid samal ajal kuulama, või et lihtsalt kõlavad samamoodi.


Minuarust nende teine singel. Kui esimene singel rääkis perseläinud suhetest, siis seekord saavad sõimuvalangu endale kõik inimesed, kes nende karjääri/elu ise suunata üritavad ehk siis üritavad kloone endast tekitada (mida The Wall'ist? inspiratsiooni saanud muusikavideo ka mainib). Mõni ime, et suur hitt, sõnad on ju nii sellised , et paljud saavad nii viha oma vanemate poole visata.

No comments:

Post a Comment