Sunday, February 5, 2012

Ma usun, et selle järgi on võimalik sambat tantsida.

Yeah, ma olen selles suhtes populaarse arvamusega nõus, et Sepultura pole enam see alatest ajast kui Max Cavalera sealt lahkus. Nad tuuritavad ikka veel ja on ka mitu korda Eestis käinud, aga mul pole küll huvi tekkinud neid näha.


Üks nende kõige tuntumaid lugusid ajast kui nad alles hakkasid endale väljaspoolt Brasiiliat tuntust leidma (seal olid nad juba suhteliselt populaarsed). See on thrash, aga mitte päris Metallica/Megadeth'i stiilis, malli on võetud rohkem Slayerilt, aga nad warpisid seda just sellel moel, et kuulda on natuke sellise muusika mõjusid, mis sajandivahetusel just moeks said. (Kuss, ärge tr00 metalheadidele seda öelge, söövad mu ära veel).
Kas Max Cavalera on äkki Metsatölli laulja kadumaläinud vanem vend, mine sa tea?

No comments:

Post a Comment