Monday, October 22, 2012

Minu kavatsused olid täis uhkust.

Staindi populaarsuse kasvus saab süüdistada ainult ühte lugu ühelt kontserdilt. Family Values tuuril paluti Aaron Lewis'el üks lugu soolona mängida ja ta otsustas, et selleks on üks vana lugu, mida ta oli tasapisi igalpool soolokontsadel esitanud. Lüürika polnud veel valmis, seega mõtles ta sellegi kohapeal välja. Sellel lool oli ka stuudioversioon väljas, aga enamus mäletavad niikuinii versiooni Fred Durst'iga


Outside ei ole tegelt väga spetsiifiline lugu, mida sa loodad kohapeal väljamõeldud sõnadest. Aga Aaron Lewis suudab suurepäraselt oma häälega saavutada vajadust mingigi positiivse emotsiooni järele. Lõppudelõpuks tunnistab ta ju isegi, et homne päev tuleb hea. Lugu ei väljenda meeleolu "ma olen augus ja see on sinu süü" vaid rohkem , et "hõvasti kuri inimene, mina olen sinust välja kasvanud ja ei vaja sind enam, olgu see lihtsalt mälestuseks sulle"

No comments:

Post a Comment