Sunday, October 5, 2014

Las ma räägin sulle tüdrukust, keda ma eile õhtu kohtasin.

Eye Of The Tiger ei ole Survivori kõige parem lugu....there , I said it. Võib-olla see on ülemängitus, aga kui ma Survivori Greatest Hits'i kuulan, siis ma tihti skipin selle loo ja vaatan parem , mida muud head nad teinud on. Burning Heart'ist ma kunagi rääkin, nüüd võtan ette teise loo samalt albumilt (Nende esimene album vokalist Jimi Jamisoniga (RIP) sisaldas mitut hitti).





Kuna aasta oli juba 86, siis produktsioon ja muusika on üldse täiesti puhas 80ndate AOR. Klahvpillid on võtnud üle põhilise osa loos. Ja lugu isegi räägib ju üheöösuhtest, kus laulja kiitleb , et "oi, mees, ma rabasin eile sellise neiu maha", aga siis tegi lolli käigu ja hakkab mõtlema ka igasugu tulevikku temaga ja kui armunud ta on. 

No comments:

Post a Comment