Sunday, October 19, 2014

Magus süüde,ole mu sütik.

Iga rokifänn, kes on noorem kui ...ütleme 40, ilmselt on ootusärevuses uue Foo Fighteri albumi pärast (ACDC uue albumi kohta võib üldisemaltki öelda, aga miks olla ootusärevuses millegi pärast, mida me kõik juba niikuinii kuulnud oleme miljonit korda)..
Aga igatahes, bänd, kes mulle alati "meh" tunde tekitab, on nüüd esimese singliga siin...lugu ilmselt tõuseb kiiresti ka edetabelite tippu.




Uhh, kas ma pean seda tegema, see bänd on tegelt samamoodi nii bulletproof, et ükskõik , mis ma ütlen :"refrään nagu puudub, Holy Diver riff on varastatud (mis tegelt pole halb asi), Dave Grohl on ikka veel parem trummar kui ta on laulja", saan ma kohe igasugu vastuseid, et "sa oled imelik" and shit. Ütleme siis nii, et jep, kui sa oled Foo Fightersi kraami ennem nautinud, siis on see ka sinu maitsele. Kui aga sa heal juhul naudid pool greatest hitsi, rääkimata muudest lugudest, siis tee sellega samamoodi , nagu uue Slashi singliga; kui rokiraadiost kuulad, siis vaheta raadiot.

No comments:

Post a Comment