Sunday, October 26, 2014

Olen iga unistus,mille sa kaotasid ja enam ei leidnud.

Okie, see sügis tundub rokialbumite jaoks päris hea olevat. Päris mitu bändi,mis mulle huvi pakuvad,lasevad albumid välja.Homme näiteks tuleb välja Black Veil Brides'i neljas album, bänd,mis ei ole samas üks mu lemmmikutest,aga In The End oli ikka täitsa korralik singel. Siinon ka siis selle albumi singel..





Ma ei saaks öelda,et HeartOn Fire poleks minu jaoks šarmi. Oma välimust on tsipa maha toonitud (kuigi laulja ikka ei näe mingit moodigi rokkstaar välja,vaid nagu mõni laps rokkstaari Halloweeni kostüümis), muusika on sellisest gallopeerivast 80ndate metalist mõjutatud (kitarrisoolod kenasti olemas) ja refrään on kaasalauldav. Aga siiski,praegu jääb sellest meeldejäävusest puudu.

No comments:

Post a Comment