Saturday, April 13, 2013

Noh 6 ft 4 on minu kõrval siiski päris lühike.

Mäletan ühte VH1 dokki, kus Twisted Sisteri laulja mainis kogu 80ndate glam metal skene kohta, et "mismõttes sa naerad videos, hevimetalis ei tohiks olla naermist". No ilmselgelt üks bänd ja lugu, mida ta ikka sellega mõtles, oli Warrant ja looks just nende teise albumi nimilugu.


Cherry Pie võiks defineerida päris kenasti terve žanri; lugu on natuke loll, meeldejääv, täis klišeesid, sõltuvuses heast ajast, samas täiesti selline süütu. Loomulikult on lugu puhas klassika, loodud karaokebaarides rokkstaarpooside tegemiseks. Ma armastan seda lugu, kui ma olin oma grungevihkamise perioodis, siis ma alati näitasin Cherry Pie loona, kui näidet vanast heast rokist, aga nüüd....ma lihtsalt naudin natuke muigega lugu. Vana fanboy cushib. Sai oldud 18 ja keskkoolis mõeldud, miks kurat nii palju osse mu ümbruses on.

No comments:

Post a Comment