Tuesday, August 21, 2012

Harry küsib kõigilt äribossidelt "tulge ja jooge mu veini."

Jimi Hendrix oli inimene, mitte mingi mütoloogiline kitarrimängiv olend. See oli esimene fakt temast. :D
Võin küll öelda, et kuigi ma pole just eriti suur fänn tal, siis ma leian, et ta kõlas oma aja kohta...ajast ees, sest kui ma ei teaks paremini, pakuks ma ta bluusi/raske/narkotsi rokki 70ndate muusikaks, mitte 60ndate lõpu omaks. Kõige tuntum lugu vist on tal aga see kaver Bob Dylani samuti klassikalisest loost.


Okei, kas ma päriselt pean selle laulu jaoks arvustuse kirjutama. Maailmas on niigi palju klassikarokisnoobe, kes võivad sellest loost novelle rääkida. Mulle seostab see ikka Vietnami sõjaga ....tähendab Vietnami sõja filmidega. Aga kas mulle ka tundub, et ta polnud kunagi mingi eriline laulja. Nagu ka siin kõlab ta täpselt nagu keegi, kes tsipa on mõnuainetega üle pingutanud ja luriseb lihtsalt peale ( sest kui ma sõnu ei loeks, ei saaks ma sittagi tema lüürikast aru)...
Anyways, et see laul teie teisipäeva õhtut natuke rikastaks.

1 comment:

  1. Kuna ta oli artist, oli ta sunnitud laulma. Tegelikult huvitas ju kitarremäng palju rohkem.

    ReplyDelete