Monday, August 27, 2012

Nad tulid täitma soovi, mida sa kunagi ei oleks tohtinud anda.

Okei, see sügis tuleb mul suhteliselt välismaisete kontsade rohke, tänu faktile, et ma olin saanud Piletilevi kinkepiletid sünnaks kui ka faktist, et cherry.ee pakkus odavaid pileteid palju KUI ka faktist, et palju häid asju on. Üks tundmatumaid asju mulle on Celldweller, kelle kohta ma teadsin, et ta on mingi industriaalitümakas, nagu NBS Eestis ehk.


Ta viimane album on suht kõige parem minu arvatest, sest kui eelmised albumid tihti muutusid lihtsalt videomängusoundtrackideks, siis siin on ta isegi päris häid meloodiaid kirjutanud oma lugudele. Blackstar võiks olla täielik tümmilugu, aga kidrakohad teatud kohtades ja fakt, et ta oma wubwub'i kasutab ka strateegiliselt, muudavad selle täiesti mõnusaks õhtuseks peotekitajaks.

No comments:

Post a Comment