Monday, August 20, 2012

Tervitame vahelduseks jälle vanat Tartu skenet.

Okei, see on esmakordne asi selle blogi ajaloos. Ma pidin oma mp3 kogust selle loo üles otsima, tõmbama estonianmetali saidilt selle pildi ka, et see 2004? aasta Tartu metalcore kraam saaks ikka üles uuesti laetud. From Private Letters oli esimene kontsa,kus ma käisin, oli aasta mingi 2004. ja Illusioon oli veel kino, kus vahel ka heviüritusi sai tehtud.




Yep, Agnus Dei oli kunagi suur lugu siinkandis, kus laulja suutis näidata, et ta oskab peale laulmise ka viiulit mängida. Bleh, selle loo kritiseermine on nii mõttetu, sest kuigi sellel on tavalise noortebändi demo vead(mida ka minu madal bitrate mp3mel ei tõsta), on sellel mu enda muusikamaitse tekkimisel suur roll, et jah....

Anyways, shoutout kõigile, kellega sai omal ajal  Taurust joodud 2l pudelitest, Vanas Lutsu teatrimajas/Sõbra Majas/Sadamateatris/Illusioonis korralikud alaealiste joomisega olnud peod maha peetud. Ajad kui reklaam oli selline hea ja rahvast oli kontsertidel murdu, sealt on päris palju tutvusi tehtud. Mis ma siin ikka nostalgitsen; these were the days of our lives.

No comments:

Post a Comment